Werkwijze

Identiteit als kern van je communicatie.

Wie ben je, waar sta je voor, wat wil je worden? Graag denken we mee over wat deze vragen voor uw organisatie en
de communicatie van de organisatie betekenen. Want weinig vragen raken zo de essentie van organisaties en merken.
Met eerlijke antwoorden leg je de basis voor een communicatie die authentiek en geloofwaardig is. En draag je een
profiel en beleving uit waar de consument in kan geloven. Wij gaan graag met u aan de slag als het gaat om
identiteitontwikkeling, positionering en profilering.

Wij regelen het voor u!
We combineren een pragmatische aanpak met gedegen kennis en bijna 30 jaar praktijkervaring.
Wij doen er alles aan om een langdurige relatie op te bouwen met onze opdrachtgevers: onze kennis van de ins en
outs van specifieke markten draagt daar zeker toe bij. En het helpt als je aan een half woord genoeg hebt.

Wat kunnen wij voor u betekenen?
Uiteraard beginnen we graag bij u. Waar is ons advies gewenst, wat is uw (communicatie)probleem of welk nieuw
product wilt u in de markt zetten? Op basis van een eerste gesprek maken wij voor u een voorstel, al dan niet direct
met prijskaartje. Daarna volgt de verdere uitwerking van de communicatie-activiteiten, bijvoorbeeld in de vorm van:
• Geїntegreerd communicatieplan
• Nieuw of aangepast ontwerp logo
• Nieuwe of aangepaste huisstijl
• Website
• Documentatiemateriaal of bedrijfsbrochure
• Huis-aan-huisfolder en actiefolder
• Gevelbelettering
• Advertenties en media-advies
• Jaarverslag
• Arbeidsmarktcommunicatie
• Winkelmateriaal
• Evenement
• Interne communicatie, bv. personeelsblad of bulletin